låt mig kyssa din panna

KUL att jag kan sova oså. Vaknade tio..Men nätterna är asbra, tills ja vaknar då.... Annars har pappa o ja varit hos sven o debora o ätit igen, jag älskar dom så mycket att jag skäms att jag inte kan vara hos dom oftare. Usch va jobbigt.......Men vem känner man inte så inför egentligen??
Sen efter det sprang jag över till mosa en sväng. Vi tänkte dra till mormor imorgon och övernatta där. Vi tänkte bli lite bortskämda, äta lite godis och åka skridskor! Gu va mys! Det behöver trötta människor som oss. Bara min ränniga mormor är ledig! haha. Och sen ska jag göra debut på kören efter starten!


Jag försöker även göra så att min förkylning inte bryter ut, o ja har allt lyckats rätt bra hittills. Eller hur jenny ;) Vi trodde ju på lördan! Och än snorar jag inte så ja blir blöt på hakan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0