skridskor är kult

Ja tjena. Allt skolarbete är klart och jag har varit så effektiv idag så det är sjukt, trots huvudvärk, men ja tog en sinova o 2 alvedon o körde på sen, det gick allt. Och sen ska ja tala om för er att det va heta diskussioner i skolan, o ja försökte(!) hålla mig undan men det gick ju inte, jag gillar inte orättvisa och sen har jag ju ett jäkla temprament! Haha shit. Men whatever, jag är så slutkörd, he-he. Allvarligt, jag är död. Min förkylning bryter inte ut och jag har nog aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Men eftersom helgen är fullproppad tänker jag vila ikväll och köra sen ändå. Det är ju trots allt lov!!!!! Nu ska ni även få se skridskor bilder!




Mina (mammas) skridskor va VÄRDELÖSA, seriöst, det gick inte att åka på dom, så ja fick låna denises målvaktsskridskor....O dom var låga, och vingliga. Haha!







O sen va vi på stan..........ja DÖR!!!! Hahahahahahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0