skridskor i ashet hjälm = tagggg

Ska tala om för er att skolan har känts som en evighet idag. Eftersom ja va där halv tio till fem, men ja menar, imorgon blire en timma längre! Jippi. Släpar på denna huvudvärk, men ja kör! Kompletteringarna gick rätt bra trorja faktiskt. Sen att min lärare skämta om att allt va kört för mig nu o ja typ drabbades av grym panik är en annan femma, hehe. Och att min andra lärare säger att det är ju inte mycket huvudvärk ja kan ha med min lilla hjärna. Ja, de svinet. Annars götta ja o jenny oss me baugette efter skolan innan hennes dans och sen inväntade ja finbesök av syster och richard. Min syster är bäst i hela universum och richard är så jäkla bra! Gillar dom skarpt! Annars så mest  DYNG TAGGAR ja inför skridskorna imorgon, alltså, allvarligt, jag längtar ihjäl mig!! Jag och denise kommer äga, och jag har satt jenny som fotograf, den mesen!! Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Så bäst ja vilar upp mig, vänner - here i come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0