om du ramlar, kommer jag ramla åt samma håll

Det var så himla skönt att träffa annsen igen, och våra kvällar finns det ingenting som slår. Dom är bäst. Vi sov sen i samma säng och vaknade upp lika bubbliga som på kvällen. Ja, på kvällen såg vi även på melodifestivalen - jag skäms, på riktigt. Men anna gillade det nog, eftersom hon satt o grät. Haha! Sen idag packade jag väskan och familjen + mormor och richard åkte och åt spicy wook mat hos sven och debora och hade det uuuurmys. Men nu har jag landat hemma hos min far, där ja tänkt spendera veckan. Och jag börjar veckan här med att titta på wallander med honom klockan nio. Och även om kvällen såklart avslutades i tårar, som alltid när ja umgåtts med min familj, så mår jag bra. Jag ska ta hand om mig den här veckan och bara göra saker jag gillar och framförallt behöver. För när denna trötthet slår mig, ja då orkar jag inte mycket.


Mamma gjorde även en fin mössa åt mig, hon är fin.

Jag vet det är tungt vännen, men det är lugnt vännen
. Vi ska åt samma håll kompis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad du är naturligt vacker

2011-02-21 @ 01:15:39
Postat av: Anonym

så sjukt fin!

2011-02-21 @ 01:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0