mitt lov har varit fint

Hej. Jag mår inte så bra idag, så orkar inte riktigt, ah, whatever. Jag har iaf varit på långpromenad med hunden, städat upp ännu mer på rummet, hämtat grejer hos mamma och packat upp igen. Och senare väntar wallander med papp. Imorgon är det skola igen, skönt att träffa mina brudz, miss them. Och fick med mobilsladd från mamma så här kommer lite bilder från lovet, från mobilen. (kamerasladden är gone?????)

Haha, han frös. Jag skrattade.

Min trogne pojkvän. Han är som fastklistrad i baken på mig!

Haha vi hade bilrejs påväg till mormor. Rich är gaaalen.

Vi skulle ta en morgonbild till emlan. Vi vart mindre nöjda dock.

HAHA, bästa på hela lovet. Annas näsa. Hon har färre hjärnceller än va ja trodde.....


"Vi kan lämna tillbaka honom till dig ikväll! Eller så kan han sova hos mig.."
"Men pussa mig DÅ, det är ju jag som älskar hundar meeest"
"Han pussar ända in i näsan, hihihihahahahi"
GOSUNGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0