man kan ju tro att jag är en surputte

Mammi o ja har myst med lite pöppppcorn o tittat på vänner, jag kan även alla spanska glosorna (första gången i hela ettan, hm undrar varför ja bara har g-? haha) och tänker nu lägga mig o kolla mera vänner. Imorgon äre bio, (pannkaks lunch!!!!) en lektion, gå tidigare från den lektionen för att hinna med tio i två bussen som sen ska ta mig till maria. ÄNTLIGEN. Har inte varit där på typ 2 månader, pga ombokningar osv. Ska bli så jäkla skönt. Och sen måste ja råplugga. Men ändå, känns inte som nån vidare värst jobbigt dag ;) Puss på eeeeeeeeer!

Fett gammal. Där va livet fint och bra, inge skit, precis som nu, men utan alla minnen.... Håhåjaja, tralallal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0