losing you is like living in a world with no air. tell me how i'm supposed to breathe with no air?

Undrar om träning efter 2 timmars nattsömn är något att satsa på? Ah, vi testar. Jag är seg. Skolan gick fort som attan. Hanna och jag sket nästan i brallan. Haha, vilken rimmare! Drev. Men vi löste problemet, i'm on fire! Whatever, jag mår inge vidare, men ja tänker träna ändå, för förkylningsjäveln bryter ju ändå inte ut. Så, too bad. Hoppas jag får sova något, och gott, inatt. Hejdå.


Jag körde på nya skjortan från second hand idag;) Tänker köra på slapp hela veckan. För vem fan orkar gives a shit halv sex på möran? För snälla hojta om ni känner nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0