lördag är en fin dag

Hej bajsungar! Mamma och jag har varit på äventyr hela förmiddagen, för att jag vaknade kl 10 och inte kunde somna om.....Suck! Så ja följde med henne o ollie ut på en timmes morgonrunda och sen har vi hunnit med massa saker. Ja, osånt! Slutade med att vi köpte med MAX hem, och nu ska jag lägga mig i badet. Mamma hade nån påse som ja hällde i och nu är vattnet klarblått, haha coolt, luktar mums dessutom....Och sen äre jag och anna hela natten lång! FASEN, vad jag längtar!! Alldeles för länge sen nu......
O förövrigt har ps varit inne i "central perk" där vänner spelas in o suttit i deras soffa, och jag tror aldrig jag har varit SÅHÄR AVUNDSJUK I HELA MITT LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0