livet är kul

Haha jag dör, är inte livet lite komiskt? Det slutar aaaaldrig snöa, jag är blöt, jag är stressad, jag suuuger på spanska, jag fatta nada av filmen vi såg (eller ja, poletten trilla ner mer o mer tillslut), vi har 2 prov och ett läxförhör imorgon på 3 lektioner. Alltså, tillslut kan man fan inte annat än skratta. Åh. Jag längtar så jag kan dö till vår, skinnjacka, converse och VÄRME!!






Hahahahah, den där snoppen är minnen det! Fan vilka roliga spanskalektioner vi hade på valla.....

Kommentarer
Postat av: psss

haha stekarna där ser jag! fan vad jag saknar sommaren med hörredu! i sommar du ska vi steka som fan när vi inte jobbar, promise ? <3

2011-02-10 @ 19:33:25
URL: http://linneeapedersen.blogg.se/
Postat av: elli

haahah ohja ;) ja, vi gör denna sommar ÄNNU bättre pean! och jag lovar, av hela mitt hjärta. du + jag + stek = sant! <3

2011-02-10 @ 20:33:49
Postat av: psss

haha ja det måste vi ellan! haha kan inte blir mer sant!<3

2011-02-10 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0