killing me softly

Hej. Jag är deppig. Jag hatar plugg och jag fattar ingenting. Det är nu ni ska späda på extra med era "äh du har inga hjärnceller att förlora" FÖR DET ÄR NU DET STÄMMER. Annars är ja fan smart. Förövrigt tänker jag sova nu, och imorgon efter skolan ska jenka och jag gå o köpa oss något gott som belöning för vårt bästa jobb! jaaaa. Det förtjänar vi.

Oså hade ja panik och bad om att få byta liv med en vän. Hon verkade inte så pepp o ja ba say no more.
"HAHAHA jag skulle gärna byta liv med dig för eran relation till eran släkt och för att du är så gosig och mysig och snäll som person, men jag skulle aldrig klara av stressen som du lever med, lr dina matbekymmer lr det du har i bagaget, jag skulle dö tror jag... jag beundrar faktiskt dig."
Sen blev jag så rörd och glad så ja va tvungen att visa er......Jag älskar min vän!!!!! En fin, oersättbar vän.

Och jag vet att ja visar mycket som sägs o skrivs. Men jag får bara behov av att visa upp för någon, o visa att det finns fina saker här i världen. Fina och äkta människor. Och att det finns människor som gör så fina saker för andra för att dom faktiskt bara vill. Otroligt fascinerande. Livet är fint ibland, och jag gillar att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0