jag vet att det är tungt vännen

Jag undrar vad som har gjort mig så tillbakadragen. Jag tycker att jag aldrig skriver om vad jag tänker här längre. Det kanske ni bara tycker är skönt. Men det är så konstigt, för jag gör ju inte annat. ELLINOR pratar om sina tankar, så äre bara. Visst att jag pratar med mig själv o är en höjdare på att svara på mina funderingar. Men hallå, vart tog allt vägen? Allt jag kände o tänkte? Är det för att jag mår bättre nu? Är det för att jag inte lägger ner extra energi på allt gammalt som varit längre? Är det för att jag inte orkar? Är det för att jag gått vidare? Inte orkar va arg? Ja jag vet inte. Men nånting måste ju ha hänt. Det finns liksom inget som puschar mig till att skriva. Vore det inte sjukt ändå om man bara kunde få fram hur man känner bra i ord när man inte mår okej? Är jag sån? Hm, klart det går bättre att få ur sig hat o sånt på papper när man verkligen är arg. Men annat som man funderar på då? Jag vet inte ens vad jag funderar på längre. Gud, vad händer. Hoppas att det bara är för att jag är för trött och upptagen med att laga mig själv just nu. MEN om ja lagar mig själv borde jag väl skriva extra mycket???????? För att få ihop pusselbitarna.
Tänk om alla vore som jag, va ont i huvudet alla skulle ha då.
Oh my.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0