i'm complete

Hola friends! I'm home again. Jag hade det så gött hos pean och jisses va go hon är. Verkar som ja har ett nytt favvo ord, jisses, hur cool är inte jag? Aja. Vi handlade, vi lagade taco/åt, vi handlade igen, vi bänka oss framför vänner med vårt godis och våra vänner-muggar. Hur lycklig är inte jag? Känner mig som en barnunge, men min nya mugg. OMG. Vi har legat och skrattat och bara legat där hela kvällen. Precis vad man kan behöva! Åh, underbart. Ps är en stjärna, o vem fan vet va ja vore utan henne!! Puss på er alla där ute i de mörka. Ska även lugna er med att bilder på andra människor kommer så fort sladden är återfunnen ;)
Och tusen tusen tusen tack ps!



MIN NYA KÄRLEK!!! (som btw är köpt inne i Warner bros. studios!) Och hur said är inte jag?????
Vem sa att man inte kan köpa kärlek??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0