i was sick and tired of everything

Dagarna bara flyyger förbi och det känns inte som jag tagit det lugnt en sekund! Men jag gillar't. Sov 11 timmar inatt, somnade med linne, trosor, morgonrock, mjukisbyxor och strumpor. Vaknade upp i bara linne. Hahah! Kul ju. Var även helt död efter dagen i backen. Och vaknade upp med huvudvärk idag o träningsvärk. Men framåt kvällen är det jag och ps som gäller! ÄNTLIGEN är hon hemma. Så det blir vännermys, hihih. Jag skiter i att lyssna på min kropp och har roligt ändå. Jag får skylla mig själv............Blir nog dock att ligga här i sängen tills det är dags för annat. Pjuh. Jag är slut.


Bilder från dagarna kommer så fort jag hittat min kamerasladd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0