tueeeeesdaaaay

Hinner inte med livet i vanlig ordning, gör allt men ingenting. Sover 24/7 men hinner ändå skratta så jag gråter med hela familjen <3, andas, boka nya möten som ska förändra så mycket, bli diagnotiserad (haha) gå i skolan och promenera, omg - effektiv. Och idag slutade jag tio över elva men var duktig och skrev uppsats hela eftermiddan med mina tjejer och nu är jag död. Dock hyperlycklig att jag är klar med arbetena så jag imorgon kan ta hejdå av mos and so on (tänker inte på det helst, vill typ begå självmord). Nu ska jag göra mig iordning för att sova, igen! wooho. (kanske ser lite vänner though). Upp sex, kyss mig i arslet. Puss!



Vi skickade iväg jenny på mathämtning då vi pluggat lite för länge utan food and so on..



Vi hann även springa förbi o glo på kenza. Coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0