there's a fire starting in my heart

Saker som ibland är för tunga för att ta tag i, kan vara dom sakerna som, efter att man orkat släppa fram dom, sedan släpper iväg dom tyngsta stenarna från bröstet. Jag menar, att gå runt och hålla inne har väl aldrig varit lösningen men ibland är man så svag. Jag är ofta svag, mest för mig själv, visar det helst inte för någon annan, men jag är så skadad inuti att ibland har jag svårt att bara fortsätta låtsas. Det blir så mycket så det blir kaos, ett kaos som tillslut gör en inåtvänd och skygg. Min sjukgymnast har namngett mitt kaos, eller ja, han kallar det för en stor bucklig potatis. Som ska slängas bort! Haha. Imorgon ska han även tvinga mig göra situps! Jag som trodde jag va snygg ändå.. ;) Men ska upp 6, så nu: vänner! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0