when i went to reeeehab

Dödade just en mygga på dataskärmen, fräscht......Men, jag var ju hos en sjukgymnast igår! Han va väldigt bra och gav hemskt braiga tips och förstod mig så himla bra och rolig va han också. Tillbaka ska jag och jag känner hopp! Woho. Han gjorde några få andningsövningar med mig också, o jag blev..avslappnad! De va en ovanlig känsla. Problemet var bara att jag kände mig lite obekväm då han var en finsk gubbe! Och själva på hela rehabet var vi och jag vart lite skraj. Inte för jag har något emot gubbar, men fick lite obehagliga vibbar. Och vips så slänger han ur sig "ännu ett mindre stressmoment är ju att vi inte kommer använda maskinerna där ute iallafall ha-ha, men du är ju snygg ändå ;)" Och jag bara, w h a t.

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0