varning, mycket grova ord

Irriterad tjej som snart får psykbryt här! För vetni, en ensam blond tjej med bara ben eller whatever, får inte ens gå ut i fred längre utan att bli påhoppad av en massa jävla kåta killar!! Jag blir så sjukt irriterad så varje gång det tutar nån ny vill jag bara peka finger eller, prutta på dom typ! Jag menar, det kommer en bil, nån gubbe(?!) vevar ner rutan o flirtar!? Va va det om liksom? Eller en bil med massa unga killar, tuuuuuuuuuuuuuuut tuuuuut, slänger sig ut ur fönstret o skriker seeeexy! Vad förväntar sig folk?! Att man ska slänga sig i armarna på dom? Att man ska hoppa in i bilen och börja med vilt gruppsex?! Alltså, folk kan ju inte bete sig! Seriöst, det är så extremt äckligt. Och inte fan heller spelar de nån roll hur man ser ut, sålänge man visar lite hud typ. Svenska män börjar bete sig som fransmän, o går de så långt kommer jag ta fram frans-elli också ;) Hon va trött på sliskiga män hon, haha! Alltså jag är bara så arg för idag har varit så extremt, när tillomed busschauffören med sitt lilla tönt gäng börjar busvissla liksom. Skulle kunna slå ihjäl dom. Ska man gå runt o bara ta emot sexuella trakasserier (haha MEN TYP) hela dagarna?? hehee ååh va längesen de va jag skrev ett sånt här surt inlägg känner jag! <3<3<3<3 Måste ha mognat....Men, jag bara väntar på ett "Oh babbyy, do you wanna have sex? just for one night!" igen..Haha fransmän alltså, momms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0