saturday night live!!

Har haft en jätte fin dag! Med jättefina vänner! Vi har grillat hos rillen o bara göttat, ett avsked för mosen. Hon åker inatt, hon åker till paris inatt! Vilket innebär att jag och syrran alltså är påväg om precis en månad! Eller, en månad minus en dag.... Wow, ja längtar så galet. Men frågan är ju bara vad ja ska göra på mitt lov nu, utan mos? Vi ses ju jämt på mina lov!!!!! Ja kommer sakna henne så mycket. Det var hemskt att säga hejdå. Men vi försökte göra det hela lättare med lite toy story iaf. Haha! Nu har ja möblerat om i rummet hos pappen o stannar här över natten. MOT SEX AND THE CITY! Puss
mår så jäkla konstigt btw.....Åt visst en godis igår ja upptäckte idag ja inte tålde, pruuuuuuuutt.

Älskling.

Kommentarer
Postat av: Moa

Älskling <3 Saknar er redan! Nu åker jag!

2011-04-17 @ 00:52:06
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0