nu é ja gla

JAG ÄR FORTFARANDE ETT BARN.
Vet ni, mitt lov är snart slut, och det gör mig verkligen jäääääääätte deprimerad. Jag vill ha mer lov, ja vill träffa mina vänner mera!! Mitt lov har varit så fantastiskt att jag inte hunnit med. Va fort det gick!! Åh. Det har verkligen varit dom bästa dagarna på så jävla fucking länge. Och jag vill tillbaka till uppsala, o ligga på verandan, med allihopa o bara njuta av värmen. Jag vill ha så sjukt mycket sommarlov nu att jag deppar ihop. Jag vill till paris. Jag vill må sådär jätte bra som jag gjorde i början på året. Åh. Jag är deppig. Och det blåser för mycket för att ja ska kunna ligga ute o inte huttra..............Bilder får ni inte heller än, för jag är hos pappa o min dator är hos mamma, ikväll kommer emelie o vi ska grilla. Får se var ja sover. Jag är splitter-up. Jag vill till paris med mina bästa NU NU NU.
GLÖM MITT GNÄLL, JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB! (Borde kolla mailen oftare)
Tack, gode, gud. Det blir inte ännu en pank sommar. Halleluja!

JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0