i'm gonna let it shine

Hej vänner/ovänner! Visst är min blogg superkul, superintressant och superbra? det tkr jag. Jag är snart körklar och har haft något slags lyckorus i mig under dagen som bröt ut i knip i bröstkorgen. Jag sprang till bussen efter första bussen hem o hämtade träningskläder och hoppade på nästa buss, o åkte till emmelie igen. Vi var sega o åt godis som uppvärmning till zumban vi sen åkte på. Kul att testa nytt o kul att emmelie är instruktör. Jag hamnade i chock när hon skakade rumpan på ett sätt ja aldrig tidigare sett(!) och svårt vare. Men kul! Nu är ja trött o tänker snart hoppa i sängen, har ju tillome lagat maten ikväll.
Och imorgon står grill på schemat igen med världens bästa knäppgökar!

Den första bilden ja la upp på den här bloggen som ny, för typ 2-3 år sen....(de gamla är raderat)

Jag är bara så glad att jag får vara med min emmelie igen. Det är ju min emmle, förfan. Och vad kan visa oss att vi inte klarar oss utan varandra om inte dethär? Ett år, ett jävla fuckat år. Det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0