vill haaaa HÖST

Har precis duschat, öppnat fönstrena så de ska bli svinkallt här inne, och bäddat ner mig i min mysiga säng. Hihi. Det blir dooock inte ett dugg kallt. Kan ni förstå hur mycket jag längtar till hösten eller? Att bara få gå runt o mysa i stora halsdukar dagarna långa, och bara vara mysig. Åh. Vill ha kallare!

well, if you were me
would you cry out?
would you break down?
or would you wait for karma to come around?
would you give up?
what would you do, what would you do?


Så mycket bra låtar, gamla, som jag hittar i gamla mobilen.
Och så många texter som träffar, mitt i prick.
Och jag känner fortfarande ett sånt jävla hat. För det upprepas, om och om igen.
Kan det inte bara läggas ner? Kan du inte bara låta mig vara? Du har gjort nog. äckelunge.
Jag vet att jag är lite bitter (hehe) nuförtiden. Men det går över. Det kmr bli bra.
Snart.
PUSS, NI ÄR FINA!

Och imorgon skiter jag i vad det är för väder. Jag t ä n k e r mysa i min favvo halsduk hursomhaver. Ohyes.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0