håll er uppdaterade..........


Mami köpte ny mössi till mig. En militärgrrrrön. Mumsss. Söta henne! Har på mig den på bilden men syns ju ingenting så att. Där är jag iaf jävligt nygympad och blöt i håre som fäsen. Gympan var så sjukt kul btw, jag skrattar seriöst ihjääl mig åt jeenka. När vi skulle hoppa fram o tillbaka, och gå skottkärra, det är nog inte riktigt vår grej, hahaha, alltså jag skrattar än! Men magträning fick vi ju iallafall! Och sen vare basket och volleyboll. Mitt lag var sååå duktiga. Haha! Jag får ju värsta adrenalin kickarna, och blir nog ganska jobbig...........Men jag har ju roligt iaf, o de är väl huvudsaken? Och vi kom ju igång där på slutet. Alltså shit! Vilket gääng. Men sen dog jag. Iallafall, dagen gick faktiskt att genomlida, och sen äre bara skola imorgon kvar! Wiho. Som dessutom avslutas med shoooopping med min böna, och antingen myskväll eller dra ut sen på kvällen. Jag är taggad och de känns öwsöm. Ska förresten om en timme gå ner till donkan med mitt fina gäng och hänga lite. Syster drar med mig, hon åker ju utomlands imorgon i en hel vecka:( Vem ska jag nu skicka mina ångest-sms till???? Men hon sover iaf med mig inatt. Så livet får väl ett litet + ikväll då, o imorgon. Och lite idag. Och så har jag huvudvärk oxå. Men aja, längtar efter SHOPPINGEN IMORGON. Yay. Puss på er osårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0