blindstyren

Hola!
Jag har nyss badat, fyfan vad skönt. De va inte igår. Och just nu är jag bara så galet, galet arg att jag inte orkar skriva här, o gör jag de kmr ja ändå bara skriva massa fula ord. Så den smällen får mamma ta istället. Haha. Vi hade förresten lite kul i skolan idag, då vi fick uppleva att vara blinda, haha. Vi gick där ute i stadsparken och såg inte ett skit, tusan va vi garva.
Imorgon går vi nio till halv ett, kort och skön dag. Plus att vi har psykologi, skoj! Senare på kvällen drar moa, ja och johanna in till jorunn för en rrriktig girls-night med pizza, gråtfilm, skräckis och förhoppningsvis övernattning. Kan inte bli bättre!
Nattttii sötisar!

Hahaha, ungefär såhär såg vi ut. Asnajsiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0