trött men glad!


Hejsan! Nu är jag back on board, typ.
Alltså, vakna upp till regn, huvudvärk, magont osv. Men det gjorde mig faktiskt ingenting, haha. Det var så skönt att inte bry sig och bara gå runt o va litte mysig. Bussen blev sen oxå, o ja blev sen. Men de gjorde inget de heller! Haha. Annars så har de ju regnat hela dan o vi har gjort massa i skolan, bla. spanska prov osv. Och sista timman, 2 timmars gympa(y) först lite genomgång men sen så gick vi ut till sveaparken och boxades. SHIT, jag kan inte lyfta mitt glas med vatten, ja kan inte torka mig på toan (ha ha), ja kan knappt smsa eller skriva på datorn, OCH JA, ja tror ni förstår. Vi var riktiga skakisar efteråt med andra ord. Och jenny är världens roligaste människa o ja har nog aldrig garvat så mkt på ett gympapass förut. Haha shit. Men jaja. Nu ska ja bara sitta o se på idol o ta de lugnt med min finfina mammi.
Puss på er!
Och hörrni, även fast jag är helt slut o trött så klarar ja skolan trots det, och det gör mig så jävla glad. En stjärna till elli!
Och jag saknar min fina bästavän oerhööört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0