jag är bra

"Usch ja mår inge bra...."
"du får inte va hemma imorn!!! bara så du vet..."
....
"nu fick ja ont i halsen!"
"NEJ!"
Hahahah. Aw, ja tyckte de va lite kul, o gulligt. Eftersom lilla jnnypenny blev så hysterisk........
"måste säga det, du har väldigt fint hår"
Haha, ja har aldrig varit med om maken. En kille gav mig komplimang för mitt hår? Haha, aaw. Blir ju rörd.
O här bara öser jag komplimanger över mig själv o skryter. Ja, men de behöver man också! Och inte bara klanka ner på sig själv. Man ska ta vara på de bra;) O de är ja jävligt dålig på, näre kmr till mig själv alltså. Så sånna där småsaker ska man komma ihåg o uppmuntra sig med när man "är" dålig. Eller kanske inte just att man har fint hår haha, men saker som när nån skriver gulligt, lägger upp nåt fint i loggen på fejjan (hehe). Som jorunn just gjorde. Alltså ja blir bara så jävla glad!!! Eller när man får sms av bästa vän "jag älskar dig så jävla mycket", eller "ja vill ha en elli kram". Den glädjen man känner.........Ja, ikväll får förbli en fin kväll.
Nu väntar sängen för en huvudvärkande ellipelli.

KÄRLEK på min tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0