dålig chey

Har legat och hulkat mig i soffan ett bra tag, bara för att.. Bara för att jag är så jävla dålig ikväll. En värde värdelös liten ynklig tjej som bara inte duger till nånting. Som misslyckas och inte lyckas leva upp till det hon vill. Och att de där jävla geologi provet ligger o trycker på hjälper ju inte direkt. Jag förstår bara helt enkelt inte. Och jag brukar inte direkt ha problem med sånt, SERIÖST. Jag är faktiskt duktig på att lära mig. Men det är väl nån jävla järnpinne som sitter ivägen..........Och imorgon ska jag iväg till min kör, ja ska verkligen försöka och det ska bli så skönt att träffa dom människorna. För där, där är man bra och fin precis som man är. Och jag älskar att vara där. Mer än nånting. Ska krama sönder min mos och mandis då också, o oskis! Så jävla hååårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0