tisdag!

HEJ! Idag har elli gått på tomgång. Puh. En vandrande zombi skulle ja nog kalla mig lite mer exakt....Så sjukt galet trött och ful! Har suktat efter sängen hela dagen och nu, här, är den. Jag ska sova, tro mig. Mhm! Men efter att skolan slutat gick ja o josefine och mötte upp ps på gymansiemässan, och ja lyckades sno med mig henne hem, på bussen. Dagens räddning! Shit, hon väckte mig och nu mår själen bra. Jag menar, vems själv läks inte av lite skratt? Haha. Annars hade ja tänkt att bara ta de så jädra lugnt idag, sova, promenera och ta hand om mig själv. Brukar inte va bra på de, o gör de sällan, så tänkte passa på på min enda lediga dag denna vecka. Duktig mig. Ska självklart avsluta kvällen med idol(!) oxå, och soooooova tidigt. Ska verkligen försöka. För kl.1 2 nätter i rad är för lite............Iallafall när klockan ringer kvart i fem(y) Och förlåt att ja skriver så långt....Ska bättra mig!

Du är bra på alla sätt. Fast att vi är suddiga......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0