söndagen

Härlig dag har de varit kära vänner!
Har ätit maaaassa gott, tagit en tupplur i mormors soffa (vi slocka allhopa haha, så de ska va en sönda!!), gått ut på en timmes promenad och myst med te och macka på kvällskvisten innan vid drog oss hemåt igen... Myyyyysdag! Vi åkte även dfs vägen hem för att pappa skulle skjutsa hem oss o få tillbaka bilen. Och jag måste erkänna att de kändes riktigt konstigt att åka den vägen igen, har inte gjort de på hur länge som helst eftersom vi alltid åkt över kga nu när pappa alltid släpper av oss (elr bara mamma o emlan) där efter mormor besök. Så det var lite nostalgiskt faktiskt. Men dfs gör mig deppig o ja är glad att ja bor i halvtid i kga. Annars så ska ja upp sex imorn för att ta mig till inger till kvart i åtta i dfs. Ska bli sjukt gött. OCH förövrigt är ja galet arg för att SD kommit in i riksdagen? VART FAN ÄR SVERIGE PÅVÄG? Alltså det är sinnessjukt. Det finns inte ens ord. Fyfan.........Säger ja bara!
Min syster är bäst btw. Bäst bäst bäst. Och det finns ingen som hon. Hon gör mig såååå lycklig!



Fina fina fina, kära familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0