snabb&lång uppdatering, hehe

HELLO darlings!
Idag har jag inte suttit still en enda sekund o kmr troligtvis inte göra det heller. Åkte iallafall in till skolan imorse lite tidigare så vi skulle kunna plugga lite på provet, and so we did. Sen skrevs provet, pennan glöd och elli fick skrivkramp. Förövrigt har ja inte en aning om hur de gick osv. Hoppas det gick okej iaf.. Skolan gick skit fort, och enda stunden vi va ute börja de såklart spöregna, så hela SPB kuta igenom parkar, bostadsområdet och över övergångsställen. Haha jävlar va blöta vi blev. IALLAFALL, efter skolan drog jennifer o ja me oss jenny för lite shopping. Jennifer va tvungen att vänta en stund på stan o min buss gick ju inte än, så då tog vi tillfället i akt när elli ändå hade fått lite pengar av sina kära föräldrar hihi. Så en tröja o mysig halsduk blidde det. Men när tiden drog ut bestämde ja mig för att ta en senare buss (big misstake) så vi verkligen hann igenom alla affärer, o de gjorde vi haha! Stackars jenny.... Tog mig förresten oxå till banken för att fixa med jobbpengarna, äntligen(!), o tog ut dom så fort ja kom hem t kga så ja kan ge dom till pappa när ja åker till dfs snart. JAG ÄR SÅ EFFEKTIV IDAG. Men efter att ha åkt en proppfull buss (därav misstaget att ta en senare buss) så ja fick stå hela vägen hem (höll på att svimma o spy, typ..blä) så slängde ja mig in i duschen de första ja gjorde. Haha. MEN nu måste ja göra iordning mig, har slängt av mig alla kläder oxå eftersom man brukar gö de när man duschar, så ja hinner med bussen fem över! Kvällen är fullproppad den oxå så ni lär inte höra något mer från mig idag, om inte senare. Syrran kmr hit på mat vid halv tio/tio oxå förresten!
Åh va ja längtar tills ja får träffa mina godingar i kören! :D:D


l
Haha, gillar bilderna. Speciellt den översta, den är så konstigt mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0