shake it, shake it



Brukar kalla mig själv plut-läpps-tjejen!
Och skrattar lika mkt varje gång ja upptäcker att ollie alltid lyckas komma med på mina kort. Han kan bara inte lämna mig ifred, haha. Han ser ju så sjukt fånig ut på första bilden.
Iallafall, snacka om AS(S) SHAKE mina ladies and gentlemans! Träningen var hur kuul som helst! o ja o moa skaka, skratta o svettades som 2 grisar. Dock var hon som ledde idag kanske inte så bra, men när man inte fatta stod man ju ändå bara där o sheeejka. Haha! Rumpträning har vi ju fått nu iaf. Grrrr!
O ni får ursäkta alla bilder på mig, men ja är inge kreativ på bildfronten nuförtin, + att ja är ju så snygg. (hahahahah). Förövrigt saknar jag min annagos.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hihihi, sheeeejkellishejk! :D

2010-09-14 @ 20:59:57
URL: http://moacestmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0