onsdag

Jag var så sjukt jävla flum och övertrött igår så jag kunde inte somna. Haha. Och vi hade visst svenska idag, oups, jag som inte har pluggat nåt på politiken. Plugga kan dö. Men jaja, 3 timmar i skolan ska man inte klaga på. Slutar halv fyra idag, istället för fem. Woho, älska onsdagar! Och om jag orkar och vill tänkte ja komma hem, powerwalka, duscha, plugga politik och se idol (om det är ikv?). Nu när jag för en gångs skull kmr vara hemma vid halv fem, och inte sex. Men jag vet ju hur jag är, så vi får väl se hur de blir med den planen. Jag kanske somnar istället.
Men jaaaaja, ha en bra da!
Hörs ikväll. Puss!

Ska bara meddela också att för er som inte fatta att glasögona var ett skämt så..var dom ett skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0