o m o t i v e r a d

Omotiverad, deppig, trött och sliten - elli en helt vanlig höstig söndag.
Skulle plugga, MEN ORKAR INTE och kmr inte igång. Ska skriva upp stödorden o öva in redovisningen snart, för de måste ja inför imorgon. Men mer tänker ja inte göra, utan ja tänker sätta mig vid köksbordet o käka god mat med min mor och syster, och sen tänker vi slå på en film o mysa ner oss i soffan. Jag hade ju ingenting uppbokat för helgen egentligen, ändå har ja inte haft en enda hemmakväll eller hunnit slappa. Fuck. Men ja ångrar inget, menar inte så. För kul har ja ju haft, MINST SAGT. Men ändå.. Får lite ångest, hehe. Eftersom ja både sover dåligt o "håller igång" mer än vad ja egentligen orkar. MEN ikväll blire mys o slapp för fulla rullar! (så fort plugget är klart...suck)

Har klippt av mig håret.
Skoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0