nattis

Mitt rum hos pappa är kallt, de luktar nymålat och jag känner mig inte som hemma. Vad fan händer? Mitt hem, som ja levt i hela mitt liv, känns knappt som hemma längre. Det gör mig illa till mods. Och så fint som pappa har gjort det. Han är så söt, o fixar så. Han är så duktig. Men jag gillar det inte, ja trivs inte. Känns inte okej. Det är inget mysigt familjehem längre. Jag saknar min familj. Dfs gör mig deppig. Och ja landade förresten här inatt efter många om och men.
Puss på er

Mm, men ja gillar rumme iallafall! Det där är ju dock bara halva och bilder ska upp i tavlorna, oooch gardiner självklart;) Hehe, har bara inte fått tummen ur röva än.
Godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0