myskvällis

När ångesten kröp upp i halsa på mig kom syrran som räddare i nöden och både hjälpte mig med pluggandet och diveeerse saker. Hon är för go hon. Och snacka om att hon fick mig att skratta ihjäl mig också. Förövrigt har vi bara myst framför vänner hela kvällen och jag har läst om mitt kära MP om och om igen. Bara halva dock, så måste fortsätta. Och imorgon kväll ska ja äntligen tillbaka till mitt kära colluseum efter att typ inte ha kunnat träna på ÅR, och jag längtar såre spritter i bena på mä! moa + jag + dans = kan inte bli annat än riktigt a-w-e-s-o-m-e!
PUSS PÅ ER!
Går 8.10-12.30 imorgon, + lunch o coachsamtal.
Aja, hoppas ni får en grym dag iaf!!

Vi tar den här igen eftersom emelie tyckte det såg precis ut som hon. Så då blire ju liksom 2 flugor i en smäll här, både syrran o ja på samma kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0