microsoft-word-elli talar ut

Oj oj oj. Haha, jag är så jävla misslyckad. Förflyttade mig till soffan med skolböcker o frukost. Åt frukost o satte på vänner ist, he he. Skulle starta med uppsatserna, oså funkar ju inget av mina ordbehandlingsprogram kom ja på. Ajdo. Ja försökte installera nya o skit men då fick datorn krupp o ville dö. Så ja gjorde en systemåterställning, men de ville icke funka, o då sluta min brandvägg fungera som grädde på moseee! Ja fick damp o pappa kom som räddare i nöden o räddade livet på min älsklings dator och vi installerade hela microsofts ordbehandligssystem typ (pappa hade på skiva), men då ville inte word funka HEHEHE. Så jävla kul. Men NU har vi fixat allt o pappa har gjort mig på bättre humör. För han är gosi. Så nu ska ja sätta igång med psykologin. Ja jippikajej, pussåhäj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0