lördag

Godmorgon! Jag är hur seg som helst och kmr verkligen inte upp. Och har sovit 11 timmar men känner mig inte alls utvilad då jag drömmer som en galning. Jag drömmer om allt som ger mig ångest. Och eftersom jag knappt kan göra nånting utan att få ångest, är dessa drömmar ganska proppfyllda med massa bajs. Jag sover så lätt. Men mamma säger att det nog är för att jag bearbetar det när jag sover. Men vafan, låt mig sova istället drömjävlar! Drömmer verkligen om precis allt som bekymrar mig, ständigt. Men jaja.
Dagen har lite olika saker att bjuda på så vi får se vart jag hamnar. Och förresten, idol igår! Så jäkla coolt, för ja såg att en tjej som jämt är med på hampe, som jämt får sjunga solo i kören osv. (Jag har inspelningar när hon sjunger, och hon är verkligen grym). Ja, o då såg jag att hon hade gått vidare i idol i karlstad igår. Så grymt kul! :D Hoppas verkligen hon går långt.
Och bagge är min idol..jag är seriöst kär i grabben!!!!

Han är som en stor nalle man bara vill kraaaama på. Hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0