långtorsdag...

Helooo darlings.
Jag mår bättre nu, för jag har en sån fin klass. Så fin. Världens bästa, ja nästan minsann. Vi gympade 2 timmar, jenny o ja kämpa som fän. Haha. Sen hade vi skolfoto svettiga o goa, ja blev lite mobbad. "Men kan inte bara vi få se hur de blev eftersom vi är så speciella?" "hah jo nog är ni speciella iallafall" "hehe ja IALLAFALL du ellinor!" Haha ja höll på att dö av skratt under hela skolfotot, så ni örebroare, ja kmr se ut som en röööö gris. Varnar er bara! Annars har dom bara gjort mig på bra humör. Och jag måste skriva klart mina uppsatser, streeeeeessad som fasiken. Syster kom hit nu också för att mysa med mig till idol. Mm, ibland är det fintttt.
Vill färga håret rött och pierca näsan förresten!!! Så sjukt taggad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0