lördagsfärgning

Idag har varit en händelserik dag, typ. San, fika, hårfärgning osv. På stan blev de ett par jeans tights, 2 ringar (samma fast olika färger haha), örhängen och torrschampoo! och en mascara fixade ja till mig oxå tack vare annis. Så tack. Sen köpte ja nån volym grej till håret oxå när vi köpte hårsligning. Amanda kom ju som en personlig frisör (tusen tack) och vi satte igång. Först diskuterade vi länge och väl hur vi skulle gå till väga och vilken ton osv vi skulle ha för bästa resultat. Och jo, inte vart de oranget eller nåt alls. Dock så verkade färgen ju inte överhuvudtaget typ, så efter 2 timmars kämpande blev det ingen skillnad alls. Haha, eller jo, utväxten vart liiiite ljusare än tidigare. Shit alltså, haha. Jag ska seriöst ringa bolaget o kräva pengarna tillbaka. Galet ju. Men tack iallafall damer, för hjälp och stöd ;) Hihi.
Och nu på kvällskvisten ringde min dawi och gav mig glädje. Vad fan skulle ja va utan den bullen alltså? Han är min lilla prins. Och jo förresten, amanda ringde ju hennes låtsas mamma till frisör o fråga va vi skulle gö eftersom de inte funkade? Och hennes tips var att ta på en plastpåse på huvudet för att de skulle bli varmt och ja ja vet inte haha..... Men snygg blev ja iaf!


HAHAH. Galet äckligt tjej. Blä.
Resultat:

Haha ja, ni kan ju ignorera själva bilden. Ja försökte ju faktiskt få me håret. Men som ni ser, big differens? Oh no dears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0