jorunn

Måstte bara berätta att jorunn är världens mest fina människa. Jag älskar henne så jävla mycket. Och hennes kramar, vet ni vad? Dom är dom bästa jävlarna som existerar. Tryggheten dom ger, och kärleken hon utstrålar. Och jag känner mig fin, grym och bara hur bra som helst hur jag än är, i hennes omgivning.
Alla borde ha en jorunn i sitt liv, men ni får skaffa er en egen för min jorunn är min jorunn. Och min pussgurka, som jag älskar mer än vad jag själv kan förstå. Hon är så sjukt fin..........

Världens finaste och bästa pussgurka saja. Jag svär, det finns ingen annan som hon.
Och kolla bara, hennes kramar. Åh......
(Bilden är 2-3-4(?) år gammal. Och tagen på hennes bröllop.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0