jävladrömjävlajäveeeeel!

Sitter och sväääär över gud o frågar varför han plågade mig med denna undeeeeeeeeerbara dröm ja drömde inatt, och frågar VAFAN den inte kunde vara på riktigt för....?! Usch, det gjorde ont att vakna. Och inte nog med det så har jag verkligen tvingat mig upp ur sängen, har vaknat till några gånger men inte ens kunnat kolla för ögonen är som bly på mig. Kände mig stressad o va tvungen o komma upp, så när ja tillslut tog tag i livet o drog mig upp, var klockan tolv. Ja, ingen skola idag heller. Min mage är för jobbig och hela jag är slutkörd. Vi hade ändå inga lektioner så mamma sa åt mig att vara hemma o vila upp mig. Men ja ska sätta igång och göra klart arbetena nu. Det SKA göras klart innan ja ens gör någonting annat. Okej ellinor? Hör du det?!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0