hos ps

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HAR EN PS I MITT LIV. Hon total räddade min kväll igår. Hon sa åt mig att komma till dfs så vi kunde dra ut o rocka lite. Och som ja satt där allmänt deppig på mitt rum fixade ja skjuts o kläder på ynka minuter o drog på en gång :D Min kära jonas vän fanns där som räddaren i nöden och kom på en gång o hämta mig. Aw! Så vi fick skjuts ner t samhället sen och drog till en fest där vår kära david och felix befann sig, och sen kom mer gamla kära klasskompisar och mer folk sålart. De va kul o ja o ps kom på en alldeles egen dans. Haha. Men tillslut orkade vi inte hålla masken längre och satte oss i köket o deppa och snacka ist, heheh. Sen när alla drog satte vi fot hemåt mot ps och la oss i sänga o prata ännu mer innan vi somna. Såå skönt att slippa sova ensam.
De va så skönt att komma hemifrån, men jag hatar dfs och dess skitsnack. ATT FOLK ORKAR?! Blä.
Jaja. Nu ska ja kolla när ps sätter dit sina lösnaglar. Hahah.
Ha en bra da!
Vi hööööörs. Pussssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0