he he

OMG OMG OMG!
Idol börjar nuuuuuu. Och huuuur taggad är inte jag?
Vetni också vad som är lite kul. Busschaufförer är ju lite busiga sådär och glömmer ibland bort att stanna när man trycker, men aldrig har jag varit med om att dom stannat fast man inte tryckt. Haha. Förns idag...
Har också konstaterat att jag drömmer äckliga, konstiga drömmar. Ja, min värsta, som jag drömt hundra gånger om, lydeeer: Jag pussar en kille, får med mig en bit av hans tunga tillbaka in i min mun, och BLÄÄ, spyr typ. Haha, för hur äckligt är det inte? Det är olika killar varje gång, men alltid lyckas dom vara lika äckliga. För f y f a n säger jag bara. Keep your stuff in your own mouth dudeees. Måste ju betyda att ja inte gillar tungor? FAST JO, tycker det är lika kul varje gång jag slickar mina vänner på kinderna och dom slår mig. Jag är så gosig jag.
Men NUU, idoooooooooooooool. Wiiihoo!

Såhär coola är vi på söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0