fredagsmyyys

ELLI ÄR TRÖTT SOM ETT AS. Men vetni? Promenaden imorse gav mig as mycke energi o ja har gått på högvarv heeela dan. Men de reulterade dock i en jävlig huvudvärk. Hmfr. Vädret är bajs, och det gör mig faktiskt ingenting alls. Passar perfekt då jag bara tänker mysa ikväll, vad som än händer så ska elli slappa.
Kände också när ja gick hem från bussen i regnet förut, att det känns verkligen som en sån där fredag man längtade så till när man var liten. Ni vet, med taco (såklart), godis, mys med familjen och bra tv. Typ fångarna på fortet, åh eller gladiatorerna! Man bara satt där i höstvädret och mös (jag älskar förresten att mysa för den som inte märkt de,haha). Dock har vi kanske aldrig varit den mysa-framför-tvn-tillsammans-en-helg-kväll-familjen, men ändå! Vi kunde allt ibland, o även om emelie inte va me jämt så satt ja där mellan mammi o pappi o mumsa gottis. Jag var ju liten! Så fick hålla mig inne på sena fredakvällar;) Haha. Har alltid älskat mykvällar.... Iallafall, idag kändes preeecis som förr. Kunde likagärna gått hem ifrån parken idag, en liten tredjeklassare som bara gick hem o längta tills de skulle bli kväll, och mys.

Vi var ju sååååå charmiga. Haha. Dom här bilderna ligger mig så jävla varmt om hjärtat alltså...

Kommentarer
Postat av: Moa

Elli ni är så söööööta på de här bilderna! Och nu på riktigt också! <3

2010-09-14 @ 20:58:20
URL: http://moacestmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0