facebook hjärta blåmobil


Ah okej. Jag hatar plugg, skola, att lära sig, koncentrera sig, sitta still o lyssna på när läraren snackar om geologi - vulkaner, magmadomer, oceanbottenspridningar och epicentrum. HOW GIVES A FUCKING FUCK?! Nä, inte jag iallafall ta mig fan! Blir så jävla arg. Och min mage gör så ont att ja bara vill dö. Tänk att få lägga sig i sängen, krypa ner, mysa och bara ligga där i all evighet. MEN ICKE, för ja måste plugga halva natten och sen gå upp till skolan för att skriva bajsbajs geologi prov och lära oss om massa andra skit ointressanta saker!! (Fast psykologi o människolära är asnajs, men ändå!). Just nu är en sån stund man bara inte riktigt ser meningen med livet va. Är vi födda till att sitta still i en jävla skolbänk dagarna ut? Och tvingas plugga ständigt.. Ja, jag är bitter right now. Men de ljusnar nog snart.
Tills vidare, var glada att ni slipper lära er om jordskorpans rörelsesätt AND SO ON. (Ni som nu faktiskt slipper alltså...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0