didn't you find what you where after?

PUH. 2 timmars geografi är inte o leka med. Säger bara - t r å k i g t. Och eftersom all min energi igår gick åt till att vara arg, var jag helt utpumad imorse. Så sjukt seg. Och att jag sen hamnade på en äckel buss som var apvarm, gjorde ju inte det hela bättre. Men är jag ledsen för det? Nej. Skoldagen vart helt okej, och jag har bara suttit och längtat efter kvällen hela dagen i skolbänken, vilket jag fortfarande gör. Så nu tänkte jag vila upp mig lite, käka lite och försöka bli pigg till kvällen, så ja inte sover bort allt de mysiga. Eftersom jag alltid har en tendens att lyckas, var jag än är på en fredag kväll, att SOMNA. Menmen, jag diggar min klass iallafall. Stenhårt.


Och hur glad blev inte jag när min bästis står o väntar på samma buss som ja ska åka med?
Jo, dagen var gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0