back bitches

SNACKA om dödligt trött en ellinor kan vara såhär en helt vanlig måndagkväll. Och hallå, klockan är redan sju. Jag kom ju nyss hem va tusan. Och vetni hur elli har låtit i skolbänken idag?? jo ungefär: "jag vill heeeeeeeeeeeeeeeeeeem, hem, hem, sooooooooova". Och vi har suttit där och jobbat politik, tagit 2 promenader och haft coachtid. O juste, matte också. Fortsättningen på politik plugget skjuter jag upp till imorgon, orkar inte. Meeeen det hindrar mig inte från en kvällspromenix! Nejnix.
"Jag vill shoppaaa!!" "Hoppa då?" Haha. Vi började hoppa........
Klassen är så jävla underbar, och det finns inget bättre än att åka buss och lyssna på musik. M-m-m. Livet leker trots allt. Och imorgon är en likadan dag, halv ett till fem. Fast idag slutade vi ju tio i fem, så de blir tio minuter extra. Dööö. Haha. Fick FÖRRESTEN beröm av min lärare för den första svenska uppsatsen vi gjorde förra veckan. Eller ja, hon skrev "tack ellinor för din starka berättelse" osvosvosv. Hihihihih. Jag skrev om mitt liv. Jag är stark, som berättar. Ja ohohohohoja. DUTTI ELLI!!

Coola cheyer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0