aaaaaarg, arg,arg, jättearg

ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD och stressad så jag skakar. Haha. Hur FAN ska ja orka gå upp sex, åka till skolan sju, ha 2 timmars idrott och så mitt på allt så äre skolfoto, sen slutar ja fem och kmr inte få komma hem förns klockan sex? jag säger bara f y f a n vilket helvete. Plus att ja mår så piss så ja bara vill dö. Mitt huvud pallar inte, o min mage är mer spooky än nånsin o ja bara ORKAR inte!!! Fuck. Jag kmr inte orka, ja kmr inte orka. Och ja måste vara kvar för sista timmen har vi svenska o ja måste skriva klart debatten då. SKJUT MIG. Torsdagar är piss. Och allt blir så stort för elli har ett sånt temprament, hihihi. Allt blir alltså väldigt jobbigt för att elli mår dåligt. Hon har inte riktigt orken. Och vill ligga hemma o sova. Inte ha magkatarren uppe i halsen och bara skratta lite gött. Mmmm. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0