you think i'm loosing

Jag undrar hur många gånger man kan, på en ynka liten tisdag, tro det är onsdag!! Jag tror inte de finns nåt stopp. Jag har iallafall gått en sväng ute med pappa och hunden nyss, blev mer eller mindre ivägtvingad och gick o va butter dom hela 10 minutrarna! Förstod inte vitsen, liksom. Sen tände jag ljus i hela rummet, fixade utorrent och nu laddar jag ner som bara den här, pelle svanslös är påväg!! haha. Min syster har mormors filmer med dom, o det är så mysigt att titta på, så ja va tvungen att ladda ner dom. Emlan o ja har somnat till dom flera kvällar nu...Hihi! Nostalgi. Men i väntan på att de ska bli klart läser jag boken i svenskan. Den verkar intressant faktiskt. Wow, elli läser! Och ikväll SKA ja somna tidigt, får även sovmorgon! Behöver inte åka förns åtta ju ;) jubel!
"Världen är densamma, och ingen märker att jag klivit av".


Känner mig jäkligt cool i min jensen tröja som återfanns igår efter 2 månader.
Den är perfekt som hemmamyströja! Hihi.
Är så färdigt läggdagsig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0