vi är inte såna som i slutet får varran

Dagen har varit fin. Trots att jag vaknade och var trött som ett arsel! Men man blir ju så glad av klasskompisarna. Direkt efter skolan stack ja iaf till lasarettet och tog blodproverna ja va tvungen o ta snarast. Tanten va lite tjurig, men ja va så trevlig ändå. Blev nästan chockad över mig själv..... Hann iaf precis med en buss sen och åkte in till mamma för systerhäng efteråt. Det var uuuunderbart skönt! Och det finns ingen som jag kan skratta så mycket med som hon. Sen gjorde jag också det äckligaste jag någonsin gjort, men säger inte vad, hihi. Sen hämtade pappa mig och nu sitter ja och ska plugga grekisk mytologi, i think. Haha! Sjukt stört ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0