va gör vi? nä, inte kör vi

Fick tillbaka livslusten lite när ja kollade ut. Det är såå höstigt! Jag hatar hösten egentligen, men ändå äääälskar jag den. Den är så mysig!! Och nu njuter jag lite av det, äter fil och lyssnar ja på Calle kristiansson, walking in memphis! Haha, hur många gånger har inte anna och jag vrålat till den? Det är faktiskt riktigt jobbigt att hon inte är hemma på vardagarna, jag behöver henne såå.. Men låten gjorde mig gladare. Sen på bussen ska ja fortsätta nöta ut, Glass - Gavin Degraw, som ja också fått från anna. Haha. JAG ÄLSKAR ATT ÅKA BUSS. Sitta ensam intryckt i ett hörn och ha musiken på högsta bott. Haha, jag är inte normal. Nu måste ja baja! Shit, den där filen va nog inte så bra..............
HÖRES!

Hahah fulis.
Funderar även på att åka o sova hos pappi ikväll. Saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0